torsdag 5 oktober 2006

2006-10-05

Höst
Idag fyller JT 38 år! Jag har inga planera på att höra av mig och gratulera. Vi har ju ingen kontakt idag förutom ifall vi råkar springa på varandra ute någonstans. Jag kan inte säga att vi är vänner idag - bekanta är närmare sanningen.

Helt plötsligt har det blivit höst. Träden börjar bli gula och luften är klarare och jag inser att jag måste kapitulera även i år, hänga undan sommarjackorna och byta ut sommarskorna mot något varmare. Sommaren har varit så otroligt lång och vacker i år och redan nu innan hösten knappt har kommit är jag redan trött på kyla och mörker.

Men jag hoppas på en bra, händelserik höst. Jag har många aktiviteter inbokade redan och fler lär det bli. Det blir inte bättre än man gör det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida