torsdag 29 juni 2006

2006-06-29

Glitter och glamour
Igår hade jag en rolig jobbaktivitet. Det var ett event på Sheraton, en modevisning med Björn Borgs underkläder. Våra produkter skulle användas som skyltmaterial så vi var där för att fotografera.

Modevisningen var kul att se! Hyfsat fina underkläder och de manliga modellerna var mumsiga, särskilt en av dem som hade en stor tatuering över halva bröstet. Så sexig!! Jag är en riktig sucker för snygga killkroppar, det är inget att förneka. Fast tjejerna skrämde mig lite, för de var så extremt smala. Deras ben var som mina armar. Jag fattar inte hur man kan vara så smal. Det var inte ens snyggt!

På eventet fanns diverse C-lagskändisar, gamla dokusåpadeltagare och liknande, människor som det kändes som att jag borde känna igen fast jag aldrig hade sett dem förut. Jag är glad att jag inte är en del av den världen annat än tillfälligt så här. Det blev så tydligt att det är ett så ytligt liv, att se hur alla stod och kollade in varandra så där lagom överlägset. Men vi från Expand hade roligt, vi skrattade och flamsade och åt glass och log åt grabbarna på catwalken som gick omkring och visade upp sig som tuppar i en hönsgård.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida