onsdag 7 februari 2007

2007-02-07

Bröllop i Istanbul
UP har blivit bjuden på bröllop hos vänner i Istanbul i oktober och jag är medbjuden som respektive. Jag har aldrig varit i vare sig Istanbul eller Turkiet men det låter som en otrolig resa. Idag kom ett förslag på reseprogram från brudparet. De slår på stort och arrangerar en fullspäckad vecka med båtkryssning, ballongflygning, vandra i grottor, sightseeing i Istanbul och mycket mer. Självklart vill jag åka dit! Jag får snåla med både pengar och semesterdagar inser jag för att ha råd och tid att göra allt som är på gång nu. Jag som aldrig blir bjuden på bröllop - i år har jag två stycken. Dels är det C och Ø i augusti och sedan i oktober är det UP's vänner i Istanbul. Jag har mycket att se fram emot i år!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida