onsdag 1 november 2006

2006-11-01

Nya bud
Igår hände något överraskande. Jag var med och bjöd på en helt perfekt lägenhet på Kungsholmen för ett par veckor sedan, men hoppade av när budet blev för högt. Sedan fick jag se att samma lägenhet låg ute för visning igen, i söndags, och jag förstod att säljaren inte var nöjd med det bud som kommit in utan ville göra ett nytt försök att få ut lite mer pengar.

Igår ringde mäklaren till mig och undrade om jag fortfarande är intresserad av denna lägenhet... och det är jag ju! Jag fick en ny visning av lägenheten igår och la ett bud direkt. Tyvärr har jag en känsla av att den kommer att bli dyrare den här gången eftersom det fortfarande är så pass många med och bjuder. Men någon gång ska man ha tur också... och om inte annat är det flera visningar på söndag.

Träningen går så otroligt bra nu! Jag är verkligen inne i en positiv period, känns som att jag orkar hur mycket som helst och framför allt i styrketräningen går det snabbt framåt. Igår körde jag body pump och la på tyngre vikter på ytterligare ett par muskelgrupper och ändå kändes det som att jag hade kunnat lyfta mer utan stora problem. Nästa vecka ska jag nog öka lite till!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida